αγαπημένες σκηνές, αγαπημένες ηθοποιοί

Μέριλιν Μονρόε:
Θα μπορούσα να είχα σαρώσει το Οσκαρ ψεύτικου οργασμού, αν η Ακαδημία έδινε τέτοιου είδους Οσκαρ. Μερικές από τις κορυφαίες στιγμές μου στην υποκριτική ήταν εκείνες που εκστασιασμένη, έπειθα τους συντρόφους μου ότι είχα οργασμό.
Χθες στάθηκα αρκετή ώρα γυμνή μπροστά στον καθρέφτη. Ελυσα τα μαλλιά μου. Τα στήθη μου έχουν αρχίσει λίγο να κρεμάνε. Η μέση μου δεν είναι κακή. Τα οπίσθιά μου είναι όπως θα ‘πρεπε, στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Πόδια, γόνατα και αστράγαλοι παραμένουν καλοσχηματισμένα. Επίσης τα πόδια μου δεν είναι ογκώδη. ΟΚ Μέριλιν, είναι όλα στη θέση τους.
(από τις εξομολογήσεις της στον ψυχίατρο λίγες μέρες πριν πεθάνει)
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=08.08.2005

η σκηνή είναι από την ταινία: ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΥΤΟ (1959):

http://www.youtube.com/watch?v=WQIvhotZSUw

.

Σοφία Λόρεν:
Τα δυο μεγάλα πλεονεκτήματα που έχω από τη γέννησή μου είναι πως γεννήθηκα σοφή (εννοεί το όνομά της: Σοφία) και φτωχή.
από το http://www.brainyquote.com/quotes/authors/s/sophia_loren.html

Η σκηνή είναι από την ταινία ΣΠΙΤΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΒΑΡΚΑ (1958):

από το
http://www.youtube.com/watch?v=fbBPDufOS78&feature=related

.

Μέριλ Στριπ:
Ποτέ δεν ήθελα να γίνω διάσημη ή να παίξω στο Χόλιγουντ. Ήθελα να κάνω οικογένεια και παιδιά και η μοίρα τα έφερε διαφορετικά. Πρέπει να παραδεχθώ, πάντως, ότι πέρασα μια υπέροχη ζωή ως ηθοποιός.

από το
http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=14103&subid=2&pubid=1218457&tag=6866

Η σκηνή είναι από την ταινία ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΙΣΟΝ (1995):

από το
http://www.youtube.com/watch?v=Ye8G8cqu27U

.

Ελίζαμπεθ Τέιλορ:
Η πιο μεγάλη στιγμή της ως ηθοποιός είναι μάλλον η σκηνή της εξομολόγησης στο «Ζήσαμε στην αμαρτία» (1960), που της χάρισε το πρώτο της Όσκαρ. Υποδυόμενη τη νεαρή γυναίκα που περνά τις νύχτες με επισκέπτες που της αφήνουν «δώρο» το πρωί στο κομοδίνο, αποκαλύπτει ότι η έλξη της προς μεγαλύτερους άντρες, πατρικές φιγούρες, οφείλεται στην κακοποίηση που υπέστη όταν ήταν 13 ετών από έναν φίλο της μητέρας της. «Για μία εβδομάδα έμεινε σπίτι και μου έμαθε περισσότερα για το κακό, απ’ όσα ήξερε κάθε άλλη 13χρονη στον κόσμο… Αλλά το λάτρεψα, λάτρεψα την κάθε φρικτή στιγμή!» Μέσα σε δύο σοκαριστικά λεπτά, το πρόσωπο μεταμορφώνεται και παραμορφώνεται: η όμορφη, αξιαγάπητη Τέιλορ της νιότης δίνει τη θέση της στη σοφή, «ψημένη» στα δύσκολα, Τέιλορ, που βλέπει αφ’ υψηλού έναν κόσμο αντρών, έναν κόσμο σε πτώση.
PETER BRADSHAW-The Guardian (περιοδικό Κ, 3/4/2011)

Η σκηνή είναι από την ταινία ΖΗΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ (1960):

από το http://www.youtube.com/watch?v=izklyHQ3784

.

Όντρεϊ Χέπμπορν:
Η σχέση της παγκοσμίου φήμης ηθοποιού Όντρεϊ Χέπμπορν με το φαγητό ήταν στο περισσότερο μέρος της ζωής της μια σχέση αγάπης και μίσους. Η συγγραφέας Diana Maychick αναφέρει στο βιβλίο της ότι η Audrey όταν ήταν μικρή λάτρευε τόσο πολύ τη βέλγικη σοκολάτα που η μητέρα της μετά από ένα σημείο αναγκαζόταν να της κρύβει τα γλυκά.
Οι διατροφικές συνήθειες της Χέπμπορν άρχισαν να διαταράσσονται κατά τη διάρκεια του πολέμου, όταν προσπαθούσε να επιβιώσει τρώγοντας ελάχιστο μαρούλι, πατάτα και ψωμί. Ο πόλεμος όμως δεν ήταν η μόνη αιτία που επηρέασε την μετέπειτα διατροφική της συμπεριφορά. Η μητέρα της ήταν πάντα υπέρβαρη και αντιμετώπιζε ποικίλα προβλήματα με τις απιστίες του συζύγου της λόγω των κιλών της. Αυτό υποσυνείδητα προκάλεσε φόβο στην Όντρεϊ η οποία φέρεται να ορκίστηκε πως ποτέ όσο ζούσε δεν θα ξεπερνούσε τα 47 κιλά. Έτσι κι έγινε. Αποτελώντας για πολλές δεκαετίες στιλιστικό πρότυπο και πηγή έμπνευσης για τους περισσότερους σχεδιαστές μόδας, η Χέπμπορν παρέμεινε σε όλη της την ζωή εξαιρετικά αδύνατη. Σχεδόν κανείς, όμως, σύμφωνα με τη συγγραφέα, δε γνώριζε ότι στην πραγματικότητα η Οντρεϊ σε όλη τη διάρκεια της ζωής της έδινε μάχη με την κατάθλιψη και την ανορεξία και πως η λεπτή σιλουέτα που οι γυναίκες δεκαετίες μετά θαυμάζουν ήταν αποτέλεσμα μίας τραγικής ιστορίας…
από το
http://www.protothema.gr/life-style/Hollywood/article/?aid=95958

Η σκηνή είναι από την ταινία ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ ΤΙΦΑΝΙ (1961):

από το
http://www.youtube.com/watch?v=yDddAKtELZ8&feature=related

.

Ρίτα Χέιγουορθ:
Οι άντρες ερωτεύονται την Gilda, αλλά το πρωί ξυπνούν δίπλα σε μένα.

Η σκηνή είναι από την ταινία GILDA (1946):

από το http://www.youtube.com/watch?v=7A-e7UnTa2k

 

Τζούλιαν Μουρ:
Κουβαλώ τις ρυτίδες μου αξιοπρεπώς με τη γνώση ενός ανθρώπου που συνειδητοποιεί ασφαλώς ότι δεν θα μπορέσει να ξαναγίνει ποτέ είκοσι ετών. Από τη στιγμή που συμφιλιώνεσαι με τη σκέψη αυτή, δεν υπάρχει λόγος να κρύβεις από τον εαυτό σου και από τους άλλους το γεγονός ότι μεγαλώνεις.
από την Καθημερινή

Η σκηνή είναι από την ταινία ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΣΧΕΣΗΣ (1999):

από το http://www.youtube.com/watch?v=-agnDXUQyRs

.

Ίνγκριντ Μπέργκμαν:
Για την «Καζαμπλάνκα»: Στην πραγματικότητα ούτε ο Μπόγκαρτ ούτε η Μπέργκμαν είχαν σε ιδιαίτερη εκτίμηση την ταινία αυτή, όπως επίσης δεν υπήρχε καν φιλία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών, θρύλων του κινηματογράφου. Ωστόσο μια ιδανική χημεία μεταξύ των δύο ηθοποιών τους έκανε αξέχαστο ζευγάρι στην ιστορία της έβδομης τέχνης. »Είναι μεγάλο μυστήριο, καθώς δεν ήταν ούτε καν φίλοι μεταξύ τους», είπε η Ιζαμπέλα Ροσελίνι.
Η Μπέργκμαν, πράγματι, δεν ήθελε να παίξει στην »Καζαμπλάνκα» και τελικά δέχτηκε το ρόλο της »Λίζα» που της προτάθηκε, μετά την άρνηση που πήρε αρχικά για το ρόλο που φιλοδοξούσε να παίξει στην ταινία »Για ποιόν χτυπά η καμπάνα». Ακόμη και αρκετά χρόνια αργότερα τα μάτια της μητέρας μου δάκρυζαν όταν κάποιος αναφερόταν στην Καζαμπλάνκα. Δεν ήταν η αγαπημένη της ταινία», θυμάται η Πία Λίντστρομ.
Για την Ισαμπέλα Ροσελίνι, που δεν ήταν γεννημένη το 1942, η Μπέργκμαν της Καζαμπλάνκα δεν ήταν η μητέρα που εκείνη θυμάται.
»Αυτή η νέα, ωραία και ελκυστική γυναίκα που βλέπω, δεν μοιάζει με τη μητέρα μου. Για μένα ήταν μια μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκα, πολύ ντροπαλή αλλά πάντα πολύ όμορφη», πρόσθεσε η ηθοποιός, κόρη της Μπέγκμαν και του σκηνοθέτη Ρομπέρτο Ροσελίνι.
από το
http://www.e-go.gr/cinemag/summary1.asp?catid=10167&subid=2&pubid=130079

Η σκηνή είναι από την ταινία ΚΑΖΑΜΠΛΑΝΚΑ (1942):

Δυστυχώς η ταινία παίζει ΜΟΝΟ στο
http://www.youtube.com/watch?v=Wo2Lof_5dy4&feature=related

.

Ούρσουλα Άντρες:

Η σκηνή είναι από την ταινία Dr NO (1962):

από το http://www.youtube.com/watch?v=m3lAjyUUS1g

 

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς:

Η σκηνή είναι από την ταινία Η ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ (1998):

από το
http://www.youtube.com/watch?v=8KuZLo_7Qaw&feature=related

.

Μεγκ Ράιαν:

Η σκηνή είναι από την ταινία ΟΤΑΝ Ο ΧΑΡΙ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗ ΣΑΛΙ (1989):

από το http://www.youtube.com/watch?v=zMo36SfyQhw

Φτάσαμε αισίως στις 97 σκηνές!
Μένουν αύριο οι τρεις τελευταίες -από ταινίες του Τσάρλι Τσάπλιν- για να συμπληρώσουμε 100 αγαπημένες κινηματογραφικές σκηνές. Δεν είναι και λίγες. Έχουν μείνει βέβαια εκτός λίστας πολλές αξιόλογες και αγαπημένες ταινίες, οι οποίες είναι πολύ πιθανό να συμπεριληφθούν στο αφιέρωμα του επόμενου καλοκαιριού!

Ένα Σχόλιο to “αγαπημένες σκηνές, αγαπημένες ηθοποιοί”

  1. Mary Ka Says:

    Να ‘σαι καλά που μας θυμίζεις υπέροχες ηθοποιούς, ερμηνείες τους και στοιχεία για τη ζωή τους που μας ήταν άγνωστα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: