το πρώτο τραγούδι

Επειδή μιλάμε για βυζαντινή μουσική, η οποία με επηρέασε βαθύτατα, και πώς να γίνει διαφορετικά, αφού η μητέρα της μητέρας μου, η Σταματία από το Τσεσμέ της Σμύρνης ήτανε βαθύτατα θρησκευόμενη. Την παίρναμε μαζί μας και απαιτούσε να έχει ένα δωμάτιο δικό της, το οποίο το γέμιζε εικόνες και απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ τις θυμιάτιζε και έψελνε ύμνους βυζαντινούς. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι εγώ από ηλικία 2-3 ετών δεν άκουγα τίποτε άλλο από τη γιαγιά Σταματία να τραγουδάει βυζαντινούς ψαλμούς τους οποίους αργότερα μου έμαθε…

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
από την εκπομπή της ΒΙΚΥΣ ΦΛΕΣΣΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ

 

Είχα αρχίσει πλέον να γράφω δικά μου έργα και -μάλιστα- έκανα το εξής: τα τραγουδούσα και με το βιολί έκανα σεκόντο, ήθελα να κάνω το πρίμο σεκόντο και, χωρίς να το καταλάβω, μου ‘ρθε μια μελωδία και γράφω το πρώτο μου τραγούδι, «Γλιστράς καραβάκι, γλιστράς στον αφρό», παιδικό τραγούδι. Ήμουν τότε ακριβώς 12 χρονών, το 37.

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
από την εκπομπή του ΣΚΑΪ «ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ«

Σχολιάστε

